Ana içeriğe atla

GELECEKTEKİ SEVDİĞİME MEKTUP

Merhaba.
  #Bu yazı blogumdaki en önemli yazı belki de ve en anlamlısı.#
  Sevgili eşim,öncelikle seni seviyorum.Seni daha tanımama rağmen...Şuna güveniyorum ki gelecekteki ben seni sevdiyse ben de severim kesin.Hadi sana şimdiki benden bahsedeyim biraz.
  Bu yazıyı yazana kadar daha sevgilim olmadı.Sevgili yapmak gibi bir niyetim olmadı şu ana kadar ondan belki.Birkaç insana aşık olup olmadığım konusunda emin olamadım o kadar.Onun haricinde daha hiç önemli bir şey başaramadım.On dokuz olmama az kaldı ama ben daha anlamlı bir şeyin parçası olduğumu düşünmüyorum.Hayat da her şey istediğim gibi gitmiyor.Önceki yıl özellikle çok kötü geçti benim için.Şimdi ise istediğim bölümü okumuyorum.Ama  hayatım dengeli sayılır.Büyük hayallerim yok.Daha ileriye gitmeyi istiyorum ama,hayatı daha anlamlı kılmayı...Daha çok anlam çıkarmayı.Belirli hedeflerim hayatımda hala duruyor.
  Bazen yalnız hissediyorum ama şu an seni aramıyorum.Yani karşılassak da olur aslında ama ben daha beklerim gibi geliyor.Beni en çok üzen kısımsa seni daha gençken görememek ve seni daha gençken sevememek.Tek sıkıntı bu diyebilirim.
  Gelelim seninle alakalı tahminlerime..Kafamda evleneceğim kadın tipi ne fiziksel ne de zihinsel olarak belli değil.Eskiden ütopik hayallerim vardı ama şimdilerde olaya gerçekçi bakabiliyorum.Hatasız ya da benimle yüzde yüz uyuşan biriyle karşılaşacağımı sanmıyorum.Seni merak ediyorum o yüzden.Dediğim gibi belirli bir şablon kafamda olmasa da senin hakkında tahminlerde bulunmak istiyorum:
--Herhangi bir çalgı çalabiliyor olabilirsin.(kemansa belki beni öyle tavlamışsındır)
--Sanatsal bir bakış açın olabilir.(hayranım öyle insanlara)
--Sessiz biri olabiirsin(çok konuşmana rağmen beni etkilediysen bravo:))
--Güzel bir gülüşün olabilir.(gözlerinle gülüyosan sana belki o yüzden aşık olmuşumdur. )
--Gülerken gamzelerin çıkıyo olabilir.(itiraf ediyim güzel gözüküyor)
--Ses tonuna veya konuşma tarzına aşık olmuş olabilirim(dinlemeyi severim)
--İyiliğine yardımseverliğinden hoşlanmışımdır belki(hayrete düşürecek kadar iyiysen)
--Eğer seninleysem zaten bana güzelsindir ama belki de tartışılmaz bir güzelliğin vardır.
--Hayat hikayene aşık olmuş olabilirim(her insanın hikayesi vardır)
--Belki bana çok gizemli gelmişsindir(gizem çekicidir)
--Benim hayatıma dokunmuş olabilirsin(dünyaya bakış açımı değiştirmişsen)
--Beni çok sevdiğini fark etmiş olabilirim(bu önemli bayağı)*
--Fedakarlığından etkilenmiş de olabilirim
--Belki de başarın ya da konumun beni etkilemiştir.(olabilir sonuçta)
--Belki sana çok güveniyorumdur.
--Bana çok masum ve temiz görünüyor olabilirsin(bu ihtimal zor bence)
--Dünya görüşünden ve mental yapından etkilenmiş olabilirim.
gibi gibi....





  Bu daha uzar yazdıkça..Şu ihtimalde var ki belki bunlardan hiçbiri değildi sebep,o zaman daha da etkileyici olur.Geçmişteki benim tahmin edemeyeceği bir özelliğin vardır.
   Zamanım varken sana biraz daha şu anki yaşamımdan bahsedeyim.18 yaşımı bitirmemiş bir gencim.Gelecekte o kadar parlaklıklar göremiyorum(eskisi kadar).Bazen çok sıkıcı olduğumu bazen de tüm insanların sıkıcı olduğunu düşünüyorum.Ruh halim karmaşık belki de her insan gibi...Sorgulayıcı ve anlam kovalayıcı takılıyorum.Belli bir zamandan beri maddi şeyler o kadar ilgimi çekmiyor.Düşünsel dünya daha ilginç benim için bu aralar.Daha geniş ve gizemli.
   Dediğim gibi hiç sevgilim olmadı şu ana kadar.Ve tam şu anda ise gönlümde ufacık da olsa hiç sevda yok.Daha sakin bir hayatım var anlayacağın.Son sözlerime geçmeden önce şunu da söylemeliyim ki belki hiç evlenemiyeceğim veya hiç sevgilim olmayacak.O zaman bu mektup sahipsiz kalacak demektir.Daha sahibi benim açımdan belli olmayan bir mektup bu.Mektubu ilginç kılan özellik zaten bu.
 Neyse ey gelecekteki sevdiğim,
  Öncelikle gelecekteki benim sana yaptığı şeylerden dolayı özür dilerim.Umarım hayatın iyi gidiyordur.Eğer bu mektubu sana okutuyorsam tüm zamanlardaki ben için çok kıymetlisin.Seni var olduğum tüm zamanlarda seviyorum.Kendine ve gelecekteki bana iyi bak:)



Bu blogdaki popüler yayınlar

KESKİN VİRAJ

Selam gelecek.Ama bu sefer yakın gelecek.3 gün sonra LYS Matematik sınavım var.Bu yazıyı kısa yazmamın ve bu yazıyı kısa tutma sebebim bu.Şimdi nasıl hissediyorum?Biraz umutlu,biraz korkulu+endişeli+hüzünlü+sıkılmış hissediyorum.Ayrıca boşluk hissi de yoğun.Boşluk hissi çok değişik bir his,bilenler bilir.3 gün sonraki sınavımın iyi geçmesi şu an Allah'tan en büyük dileğim olurdu.En çok istediğim yeniden başlayabilmek.Ama bunun için arkamdaki pislikleri temizlemem ve özellikle de yarım kalmışları bitirmem gerekiyor.Sınavdan sonra belki bu yazıyı tekrar okuyamayacak kadar kötü hissedeceğim.Bundan gerçekten çok korkuyorum.İçimde yaşayamadığım şeylerin potansiyeli var ama bu virajdan sonra onu koruyamayacağım diye endişeliyim.İnşallah her şey yoluna girer.Viraja üç gün var.Virajın gittiği yolu bilmiyorum ama yan tarafların uçurum olduğunu görebiliyorum.İnşallah bu yazıyı okurken gülümseyebilirim.

HABERLEŞME TEKNOLOJİLERİNİN MANTIĞI

Merhaba , bugünkü yazacağım yazı diğer yazılarımdan farklı olacak.Önceki yazılarımda daha çok kendime hitap ediyor ve hislerimin derinliklerine inip bir şeyler sallıyordum.Ama bugün amacım açıklayıcı ve yararlı bir yazı yazmak.Seçtiğim konu kişisel olarak merak ettiğim ve ilgi duyduğum bir konu.Ve birçok insanın da böyle olduğunu düşündüğüm bir konu.Bu internet,telefon ya da herhangi bir iletişim aracı nasıl çalışıyor diye merak edenler devamını okusun. Öncelikle söyleyeyim ki ben bir teknoloji uzmanı değilim bu yüzden size bu cihazların elektroniğinden ya da programlamasından bahsedemeyeceğim.Sadece ufkunuzu bir nebze de olsa açabilecek bir yazı olmasını umuyorum.Hadi başlayalım. İlk önce size biri "internet nasıl oluyor da dünyanın bir ucundan diğer ucuna nasıl iletişim sağlıyor?"sorusunu yönelttiğinde verecek bir cevabınız yoksa "sihir" diyebilirsiniz.Hatta bunu anlamadığınız her olay karşısında söyleyebilirsiniz.Sihrin tanımı nedir ki?Sebepsiz olan bir s

ŞANSLI OLDUĞUNU HİSSETMEK

 Selamsız bir giriş.İzinsiz bir sesleniş.Başlığı okudun dimi.Şunu belirtmeliyim ki yazılarımda yaptığım genellemeler çoğunlukla kendi içimdeki gözlemlerim.Yani kendim ne hissediyorsam,ne düşünüyorsam başkaları da öyle düşünüyordur diye yazıyorum.Bazıları hiç düşünmüyor,onlara seslenmiyorum zaten.Her neyse bugün şans,kısmet,uğur vs. bahsetmek istiyorum.Bunu okuyan,sana desem ki sen "çok şanslısın",ne hissederdin.Benim dediğimin doğru olduğunu kabul ettiğini varsayarsak,mutlu mu olurdun yoksa itiraz mı ederdin?Sana söyliyim her türlü mutlu olman gerekiyor.Ama bazıları itiraz edebilir.Peki neden?Şöyle açıklayayım:bazen yarışmalarda ya da ne biliyim sınavlarda,maçlarda vb. kazanan kişiye şanslı dediğinizde onun zoruna gider.Çünkü ona göre kendisi şanslı değil,kendisi yeteneklidir.Ne kadar haksız bir itirazdır.Yeteneklerin de doğuştan bir şans olduğunu bilmez mi?Belki bunu ona söyleyenin amacı farklıdır.(şanslısınçünkü ben daha iiyim ve bi daha olsa ben kazanırım gibi)O zaman dils